The Walking Dead: No Man's Land viivästyy vuoden loppuun

Aleksi Kauhanen

The Walking Dead: No Man's Land viivästyy vuoden loppuun
Suomalainen pelitalo Next Games on työstämässä virallista lisenssipeliä AMC:n hittisarjaan The Walking Deadiin pohjautuen. No Man's Land -lisänimeä kantava mobiilipeli piti alunperin julkaista tämän vuoden alkupuolella, mutta tuotos ilmestyykin vasta vuoden lopulla.

Entertainment Weeklyn uudessa artikkelissa kerrotaan, ettei pelaaja lahtaa pelissä vain zombeja, vaan ohjaa myös ihmisryhmää ja huolehtii heidän selviytymisestään. EW puhui Next Gamesin Kalle Kaivolan kanssa pelistä:

"Selviytymisaspekti tulee sisältämään ryhmäsi harjoittamista ja hahmojen erikoiskykyjen hyödyntämistä. Kaikki hahmot eivät tule sopimaan ryhmääsi tai ole tarpeeksi vahvoja etenemään kanssasi", Kaivola selittää.

The Walking Dead: No Man's Land julkaistaan ensin iOS-laitteille ja Android-versio tulee pian perässä.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Nothing Phone (3a) – hinta laskenut -17%

Nothing Phone (3a)
249 € DNA
299 € Verkkokauppa.com
299 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 299 €

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.