Kiinasta huima selfie-puhelin: Ottaa 32 megapikselin kuvia?

Matti Robinson

Kiinasta huima selfie-puhelin: Ottaa 32 megapikselin kuvia?
Kiinalaisvalmistaja Vivo tunnetaan erityisesti huippuohuista puhelimistaan, mutta nyt yhtiö on päättänyt lähteä taistelemaan maailman parhaan selfie-puhelimen tittelistä.

Vivon julkaisuhetkellä maailman ohuimman X5Max-älypuhelimen lisäksi yhtiö toi markkinoille myös ensimmäisiä QHD-puhelimia, joten kenties ennätyshakuisuudesta yhtiö on tunnettu. Nyt Phone Arenan mukaan kiinalaisfirma kertoo tulevan Vivo X5 Pron ottavan peräti 32 megapikselin kuvia etukamerallaan.

Todennäköisesti kyseessä on kuvien yhdistämistä käyttävä kamera, eikä siis kameran kennossa välttämättä ole tavallista selfie-puhelinta paljon enempää megapikseleitä. Lopputuloksena kuitenkin lienee varsin tarkka pärstäkuva.



Muun muassa HTC on panostanut kovasti etukameroihinsa ja selfie-trendin ovat huomioineet myös useimmat muut valmistajat.




Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Nothing Phone (3a) – hinta laskenut -17%

Nothing Phone (3a)
249 € DNA
299 € Verkkokauppa.com
299 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 299 €

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.