LG:n seuraavaan lippulaivaan saa lisälaitenäytön?

Manu Pitkänen

LG:n seuraavaan lippulaivaan saa lisälaitenäytön?
LG ei ole onnistunut lyömään itseään älypuhelinmarkkinoilla aivan samalla tavalla kuin vaikkapa Huawei, mutta siitä huolimatta korealaisyhtiö jaksaa kokeilla mitä ihmeellisempiä ideoita puhelinkansan villitsemiseksi. Tänä vuonna yhtiö kokeilee kakkosnäyttöä.

Tällä kertaa kakkosnäyttö ei kuitenkaan tarkoita erillistä "ilmoitusnäyttöä" tai taipuvaa näyttöä, vaan MWC-messuilla LG aikoo esitellä huippuälypuhelimen sekä erikseen asennettavan näyttölisälaitteen. Lisälaitteen sanotaan kasvattavan puhelimen näyttöpinta-alaa kaksinkertaiseksi.

Esiteltävä puhelin saattaa saada G8-nimen, mutta CNET ei ole aivan varma tästä tiedosta. Lisälaitenäyttö toimii ikään kuin näyttökuorena, joten sen saa tarvittaessa irti ja paikoilleen. Sen tarkemmin näytön toimintaperiaatetta ei vielä tässä vaiheessa tiedetä.


Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Nothing Phone (3a) – hinta laskenut -17%

Nothing Phone (3a)
249 € DNA
299 € Verkkokauppa.com
299 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 299 €

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.