Symbian Annan julkaisuajankohta varmistui

6
Manu Pitkänen

Symbian Annan julkaisuajankohta varmistui
Jo keväällä julkistettu Symbian-käyttöjärjestelmän Anna-päivitys on antanut odottaa itseään. Ensimmäisten siihen perustuvien laitteiden toimitukset alkoivat hiljattain, mikä indikoi jo sitä että päivitys tulee saataville muillekin nokialaisille lähitulevaisuudessa.

Nokia N8 France -Facebook-ryhmässä eilen julkistetun tiedon mukaan Anna tulee ladattavaksi heinäkuun aikana. Päivitys tulee seuraaville malleille: Nokia N8, C7, C6-01 ja E7. N8 saa oman päivityksen, joka tuo mukanaan 30 FPS:n videokuvauksen ja jatkuvan automaattitarkennuksen.



Symbian Anna tuo mukaan uudet ikonit sekä lukuisia käyttöliittymäparannuksia. Verkkoselainta on parannettu reippaalla kädellä ja portrait-mallinen QWERTY-näppäimistökin pääsee vihdoin Symbianiin.



Tilaa Puhelinvertailun uutiskirje!

Lähetämme noin kerran viikossa uutiskirjeen, joka sisältää viikon ajalta tärkeimmät uutisemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Parhaat kännykkätarjoukset

Motorola Edge 70 Fusion Power – hinta laskenut -29%

Motorola Edge 70 Fusion Power
389 € DNA

Alin hinta viikko sitten: 549 €

Samsung Galaxy A16 (4G) – hinta laskenut -23%

Samsung Galaxy A16 (4G)
99 € DNA
129 € Gigantti
129 € Power

Alin hinta viikko sitten: 129 €

Honor X5c Plus – hinta laskenut -20%

Nothing Phone (3a) – hinta laskenut -17%

Nothing Phone (3a)
249 € DNA
299 € Verkkokauppa.com
299 € Proshop

Alin hinta viikko sitten: 299 €

Kommentit (6)

ArttuH5N1
ArttuH5N1

1

No niin, vihdoinkin! Näyttäisi että Annassa on paljon parannettu, vaikka suurimmat muutokset taitavat olla kosmeettisia. Mutta hyvä, että nyt tiedetään, milloin se tulee ulos.

Vastaa
KIPPO76
KIPPO76

4

4@
No sillä että toi päivitys olisi pitänyt tulla jo 3 vuotta sitten,tai oikeestaan se PR 3.0 olis pitänyt tulla. Olisi symbianilla voinut olla jotain mahdollisuuksiakin,eikä Nokian osakkeet olisi romahtanut täysin (75% 3 vuodessa). Mut mulle tämä toimii vallan mainiosti,nyt onkin sit ostettu niitä osakkeita oikeen kunnolla :)

Vastaa
akse
akse

5

No tän ois ainaki pitäny olla jo viime keväällä :) Sit tilanne ois varmaan jotakuinki toisenlainen.

Vastaa
akse
akse

6

niijo ojos tää tai belle ois tullu 3 vuotta sitte ni nokialla saattais olla edellee se 60% markkinaosuutta älypuhelimissa :)

Vastaa

Kommentoi artikkelia

Pysy aiheessa ja kirjoita asiallisesti. Epäasialliset viestit voidaan poistaa tai niitä voidaan muokata toimituksen harkinnan mukaan.

Haluan ilmoituksen sähköpostitse, kun ketjuun kirjoitetaan uusi viesti.